Pelancong

Thursday 12 April 2012

My lovely teddy bear !






Ni my busyuk busyuk teddy.. Muahh ! sayangg kau sangat teddy tau napa? Sebab kau hadiah pertama yang pernah orang bagi kat aku thanks to Mohd Nabil Ahmad Fauzi  kerana sudi membeli hadiah teddy bear untuk saya ye.. sampai aryni aku jadi kan teddy bear ni sebagai bantal busyuk aku , tido mesti ada dia… hahha ! jangan nk jeles sangat lahh  teddy bear je kowt ! aku hargai sangat sangat ! huhuhu ! Hope lepas ni ada lagi lah orang bagi aku adiah kan ? hehhe ! Eh korang tau tak teddy nieyh warn ape? Teddy ni warna putih ! wiiiiiiii! Mahal wooo !  Apa apa je lah .. nnty aku cakap lebih lebih kowang kata aku batak plak en ? mesti la batak doe ! frist time dapat adiah dr seseorang ! Kalau frist time batak la en ? ah g lantak aku lah nak batak kea pa ke ? janji aku bahagia .. kan kan ? btw thanks sangat lah sebab sudi baca blog mengong aku nieyh ! huhuh ! Love korang Muah muah ! Love yang selehnya akan ku berikan pada si dia oke .. hahah ! : P


P/s : kepada nabil , woi woi bila hang nk lepak ngan den huh? Grr rindu nk tengok awok sakit kan aty orang kena kena kan orang en ?? nyanyi nyanyi   Lalalala !
takecare . bye bye 

No comments:

Post a Comment