Pelancong

Sunday 27 May 2012

Dapatkah selamanya kita bersama ?




Awak .. Saya sayang awak sangat , tak terkata rasa sayangnya terhadap awak .  Awak ,awak banyak telah menyinari hidup saya, Awak mengajar saya erti cinta , Awak mengajar saya erti setia !

Thanks sangad kat awak ..



Macam macam saya dah lalui bila bersama dengan awak  Sakit hati pun ade pun tau ! Tapi ia amat menyeronokan tau awak ! Ia menjadi satu kenangan yang amat manis …

 Dan saya tak akan lupakan sampai bila bila ! 
Sayang awak si pelik !
 Awak dah banyak ubah saya ! 

Saya tau awak kita memang serasi , saya memang sayang awak , awak memang sayang saya … 
Tapi ape kan daya dapatkah kita  bersama selamanya  ?
jawapannya ada pada diri awak saje sayang !
Amboi banyak plak aku merepek kat sini ! pape pons ! thanks sebab baca yeahh ! muahh !!

No comments:

Post a Comment