Pelancong

Thursday 21 June 2012

Nasib Couple Dengan Budaks Hott



hey guys aku tau aku dah lama giler tak update blog .. Dan aku pon dah bertukar 2 pakwe tau .. Aduai amat menyedihkan tau couple ngan budaks popular nieyh .. Bak kata budak zaman skarang BUDAK HOTT
..  Al kisahnye dengan budak hott ni if dapat couple jangan nak mengharap sangat lahh... Sebab kalau couple tak kan tahan lama punya .. Aku ada 2 pakwe BUDAK HOTT ,

(1.6 - 4 .6.2012)

Kisah boy pertama Baru je couple 4 hari dah break .. Sebab dapat tau yang dia "PLAYBOYY "
(6.6 -?)

Kisah boy kedua : Alhamdulilah couple 2 minggu ngan dia dapat jmpa kat PJ , lepas jmpa malam aku on9 dia da remove aku from "FACEBOOK"  ater that buat relay ngan "PEREMPUAN LAIN " .. oHH yeahh I like its baby !!

 

Act aku seriously tak mengharap lansung bila dapat couple ngan dorang sbb aku rasa seriously mcm mimpi je ..
"
MAKLUM LAH DENGAN BUDAK HOTT EN ?" grr ..
AGAK AGAK APE PERASAAN AKU  KAN ???
Setakat begang tu ada la sikit en .. Sebab aku ni bukan sepepat doe .. Hahaha ! What ever darlinggg ! yang penting aku nak tgk kau bahagia ..


"YOU ARE BEST THING THATS EVER BEEN MINE "

No comments:

Post a Comment