Pelancong

Sunday 20 January 2013

Kisah Aku & Dia ( PART II)





Setelah 6bln bersama baru aku tahu rasa hangatnya cinta bersama dia  . atoiai , jiwang betul la aku ni … Bak orang kata ... Bercinta lepas sekola lebih tenang . yeah mmg betul . tak da la nak pening pening memikirkan pelajaran daaa. Semalam OTP dengan dia paling seronok , sejak kitaorang kenal  :P tak pernah sejujurnya aku memberitahu seseiapapun LELAKI IDAMAN aku . Dia menanyakannya dan akau menjajawapnya . :P malu 
Dulunya penah aku rasa tiada makna bersamanya . anggap dia tak hargaiku . tetapi sekiranya dia still ambil berat pasal kita that mean his still love you  sangat terharu sejak aku akhir akhir ni aku tak sihat dan orang yang selalu ada kat cntct aku adalah sidia NUR AMIN IMRAN . terima kasih sebab sentiasa risaukan girlfriend awak ni :)

Setelah 7bln bersama baru aku tahu yang sidia ada sifat jelouse dengan kawan dia rapat ngan aku and nak masuk line la konon . hahah kata kawannya dorang tak pernah bergaduhh pun tapi tetiba amin boleh mengamuk sebab aku jarang cntct dia . lebihkan cntct kawan dia . salah dia jugak asal aku call bz la syang  salah aku pulak terus tak ingat nak cntct dia . hahaha . baru sekarang aku tau dia saying aku :P terharuu terharuuu . diriku akhirnya dihargai … 

Akhir hubungan kami selama 7bulan 2 minggu  adalah broke up . I cant says anything couse itu dah pilihan dia . Katanya dia nak berubah . Apa yang mampu aku katakana hanyalah . Aku paham situasinya , Dan aku harap dia tidak akan lupakan aku . “Jika ada pape masalah mintak je tolong , I akan bantu u selagi I boleh . :’)”
Jujur ku katakan sangat sakit untuk melepaskan setelah 7bln bersamanya. Dan aku saying sangat kat dia . After dia text aku td, Aku terus tengok gambar- gambar kenangan bersama dengan dia.
Mengalir air mataku :") Dan tak mampu kata apa apa lagi :’(




#mengapa harus melepaskan setelah aku sangat sayang padanya ? 
allah yang menentukan jodoh kita , aku berserah padamu sahaja ya allah , bantulah aku menahan rasa ini . ya allah tunjukan lah aku dan dia ke jalan mu ..
teribas kembali saat .. urmm 


semalam aku usha fb dia . then dia update mcm ni -.- apa maksud dia ?

NUR AMIN IMRAN I WANT YOU TO KNOW THAT ONE DAY I WANT YOU TO BE MY HUSBAND :*

No comments:

Post a Comment