Pelancong

Thursday 8 November 2012

SPM Datang !!!


perghhh gila kentang first time aku nak masuk exam langsung tak ada satu apa dalam kepala. bajet macho sangat dah otak ni kan. bagos2. still. masih blogwalking. masih berfatbuk. masih mencarut ntahapehape tanak baca buku. hoiihhhh. kalau Pn Latifah tahu ni membebel sakan lah ni. kalah YB berucap time nak mengundi tuh. hehe.

SPM oh SPM sebenarnya aku masih tidak bersedia untuk berperang . But apa mau buat kan MASANYA SUDAH TIBA!!
tak sanggup tak sanggup !! giler gementarnya aku seminggu sebelum exam  macam macam penyakit datng -,-
haihh . dugaan la katakan . :(

Hari Pertama Exam : Gementar giler masuk bilik peperiksaan . Pegang pen pun mengeletar tangan tau ?! tapi alhamdulilah paper BM aku boleh jawap insyaallah LULUS :)

Hari Kedua Exam : oHhh maii englishhhh ! Agak agak aku bole lulus kod . hehehe :) 

Hari Ketiga Exam :RASA NAK HANTOK KEPALA JE KAT MEJA !!Bapak dia susah giler baii .. Sejarah Tahun 2012 ramai budak fail daaa. semua masing masing kuar awal sebab tak tau nak jawap ! Terbaikk (Y)

Hari Empat Exam : Math !!! Aku buta numbor ! -,-

Apapun aku harap kertas yang lepas ni aku bole buat dengan baik :)

              
Thanks baca ! Mauhhh :*

No comments:

Post a Comment